Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kierunek transmisji DVI - HDMI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kierunek transmisji DVI - HDMI
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 5 Jan 2016 19:45:00 +0100
Dnia Tue, 5 Jan 2016 12:24:35 +0100, JDX napisał(a):

> On 2016-01-05 08:52, Przemysław Ryk wrote:
> [...]
> Taki nie najnowszy już artykulik: http://pclab.pl/art46390.html
> IMO to co piszesz to było prawdą jeszcze z te 3 lata temu, ale obecnie
> karta która ma więcej niż dwa wyjścia do monitora, ale potrafi
> niezależnie obsłużyć tylko dwa to totalny low end lub prehistoria.

Bardzo możliwe. Choć fakt faktem, że swego czasu się bardzo niemiło
zdziwiłem podpinając trzeci monitor do mojego HD7850 przez przejściówkę mini
DisplayPort->DVI. :) Niemniej jednak jak mogę, to podpinam co się da przez
DisplayPort i mam święty spokój.

> Z miesiąc temu przeglądałem też ofertę płyt głównych ze średnio-wyższej
> półki i AFAIR te które miały na pokładzie trzy wyjścia wideo potrafiły
> obsługiwać je niezależnie.

Szkoda tylko, że wiele z nich ma niestety ograniczenie rozdzielczości, którą
są w stanie dać na wyjściu. :(

[ Richard B. Riddick: [about the universe] Had to end sometime.            ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]