Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kierunek transmisji DVI - HDMI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kierunek transmisji DVI - HDMI
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Tue, 5 Jan 2016 12:24:35 +0100
On 2016-01-05 08:52, Przemysław Ryk wrote:
[...]
> Najczęściej jest tak, że po DVI bez problemów idą dwa monitory. Jeżeli ma
> być ich więcej, to najbezpieczniejszym wyjściem jest podpinanie ich kablem
> DisplayPort. Przy czym nie może to być przejściówka DisplayPort->DVI, tylko
> w pełni aktywne połączenie. DVI i HDMI z tego co kojarzę współdzielą układ
> wypuszczający sygnał, wobec czego DVI + DVI + HDMI raczej nie będzie
> działać.
Taki nie najnowszy już artykulik: http://pclab.pl/art46390.html
IMO to co piszesz to było prawdą jeszcze z te 3 lata temu, ale obecnie
karta która ma więcej niż dwa wyjścia do monitora, ale potrafi
niezależnie obsłużyć tylko dwa to totalny low end lub prehistoria.

Z miesiąc temu przeglądałem też ofertę płyt głównych ze średnio-wyższej
półki i AFAIR te które miały na pokładzie trzy wyjścia wideo potrafiły
obsługiwać je niezależnie.