Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura od / do tabletu a laptop

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura od / do tabletu a laptop
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Thu, 31 Dec 2015 20:46:03 +0100
W dniu 2015-12-31 o 01:52, Adam pisze:

Ja spotykałem jeszcze dziwniejsze przypadki.

Przykładowo P55M-UD2, jeśli ma dyski ustawione w SATA, to miewa problemy
z zobaczeniem w POST klawiatury USB - trzeba wpinać PS2. Przy dyskach
ustawionych w ATA nie ma tego problemu.

Jak wiadomo w drukarniach od chwili ich powstania - mieszał przysłowiowy chochlik. No a obecnie przeniósł się w miejsce, gdzie ma większe pole "do namieszania": do komputerów. I nikt nie jest w stanie przewidzieć, czym nas może upokorzyć!

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!