Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura od / do tabletu a laptop

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura od / do tabletu a laptop
From: TurboPascal <turbopascal60@gmail.com>
Date: Tue, 29 Dec 2015 17:18:48 -0800 (PST)
1. Oryginalna klawiatura może czasem być potrzebna:
   - wejście w konfigurację (zwaną przez niektórych biosem/setupem)
   - wejście w tryb awaryjny lub naprawczy
   - uruchomienie systemu z płyty CD/DVD
   - polecenie: naciśnij dowolny klawisz / Yes or No i Enter
2. Klawiatura nie współpracuje z laptopem/tabletem lecz z syst. oper.
   Kiedyś w hipermarkecie natknąłem się na myszy bezprzewodowe po 12 zł.
   Czytam skąpy opis: Windows i Android. Wtykam teraz odbiornik w USB i działam.
   Żadne sterowniki mnie nie interesują, wypróbowane na 2 różnych tabletach
   i kilku komputerach.
3. Jeżeli da się niedrogo "skanibalizować" oryginalną klawiaturę lub ją
naprawić,
   a laptop jest tego wart, to tak zrobić.