Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] USB w PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] USB w PC
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 29 Dec 2015 12:04:37 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 28 Dec 2015 17:55:54 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <n5rpk7$gln$1@node1.news.atman.pl>
 od Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>  :

>Ponieważ znalazł by się natchmiast Trybun2 który by narzekał że ustawili
>mu pionowo i kubek spada z pendrive.
>
>Kup sobie przedłużacz 50cm.

Wpadł mi do głowy pomysł na rozwiązanie problemu, trzeba ten komputer
ustawić do góry nogami, nakryć wyciętym dywanikiem i postawić
kwiatek(maskowanie brzydoty dołu obudowy), dodatkowo zrewersować napęd
CD, bo płytki trudno będzie wkładać, a kubki z napojami będą wypadać.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546