Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kopia dysku PATA sektor za sektorem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kopia dysku PATA sektor za sektorem
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Mon, 21 Dec 2015 12:35:51 +0100
Ponieważ obraz trzeba gdzieś zapisać; no OK, można na NAS.
Najważniejsze w pytaniu było, czy skopiowanie PATA (IDE) sektor za sektorem na
SATA niczego nie zepsuje, zanabędę więc jakiś SATA z demobilu lub poszukam w
szafie; ma to jeszcze tę zaletę, że mam tylko jedną sztukę przejściówki z USB
na PATA (IDE), a chyba ze trzy sztuki z USB na SATA, więc z IDE (PATA) na SATA
będę mógł łatwiej skopiować w locie bez nabywania drugiej sztuki przejściówki
PATA (IDE).

-----