Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komp z P4 a kość RAM 2GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komp z P4 a kość RAM 2GB
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Mon, 21 Dec 2015 11:40:09 +0100

czy może być tak, że pamięć jest OK. i ma faktycznie 2GB, ale
komputer wymaga kości co najwyżej jednogigowych?

Może. Czemu nie ściągniesz sobie manuala i nie sprawdzisz co płyta
akceptuje?

Przecież pisałem wcześniej:

<< W specyfikacji producenta jest mowa, że (...) <<

To myślisz, że gdzie to wyczytałem, w Wybiórczej?
W specyfikacji (manual-nej) jest o tym, ile sumarycznie pamięci maszyna "zobaczy", ale o jakimś ograniczeniu w wielkości kości ani mru-mru. Ale może w chwili gdy to redagowano, to komp obsługiwał wszystkie wówczas *dostępne* banki pamięci? A te dwugigowe to autorowi instrukcji jakoś nie przyszły do głowy?

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!