Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop do programowania, internetu, sporadyczne edycji zdjęc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop do programowania, internetu, sporadyczne edycji zdjęc i jeszcze rzadziej: filmów.
From: s.grushka83@gmail.com
Date: Thu, 10 Dec 2015 01:40:54 -0800 (PST)
On Thursday, December 10, 2015 at 7:42:29 AM UTC, mtg.new...@gmail.com wrote:
> Próbuję wybrać sobie laptop do celów jak w temacie. Ważne: do programowania
> /testowana aplikacji potrzebuję dość często 1-2 maszyn wirtualnych virtualbox
> z windows.
>
> 1. Ma być niezawodny, będzie pracował nie mniej niż 10 godzin dziennie.
> 2. Matowa matryca, niekoniecznie FHD - i tak używam niższych rozdzielczości.

tak z ciekawosci- nie lepiej wziac sobie cos z wysokim dpi i wlaczyc
skalowanie? jak skaluja sie programy ktorych zamierzasz uzywac?

co do konkretow- ja osobiscie raczej poszedlbym w strone normalnego desktopu,
skoro i tak trzeba miec dobra klawiature i ekran (ktory to jest najwazniejsza
czescia komputera).
a jezeli juz naprawde chcesz miec laptopa, to ja polecam Della Latitude E
serie. wygodna klawiatura, dobry ekran (mam 6320, nieco juz leciwy ale daje
rade we wszystkich zadaniach).