Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop do programowania, internetu, sporadyczne edycji zdjęc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop do programowania, internetu, sporadyczne edycji zdjęc i jeszcze rzadziej: filmów.
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Thu, 10 Dec 2015 09:12:45 +0100
jak przeczytałem "do programowania" to chciałem napisać że dowolny. mam znajomych którzy do zarabiania potrzebują głównie komputera i żaden z nich niema szybkiego drogiego kompa. co za różnica ile się program kompiluje? Nie powiem Ci jakie to kompy, laptopy, ale są stare, mają wytarte klawisze i gładziki, bateria nie żyje, ale nie są im potrzebne nowsze

1. Ma być niezawodny, będzie pracował nie mniej niż 10 godzin dziennie.
to znaczy że nie potrzebujesz laptopa.
3. Dotychczas miałem komputer stacjonarny, wiec chcę zachować jego zalety,
nie. okłamujesz się. główną zaletą kompa stacjonarnego jest to, że jest tani. popatrz na wynik passmarka:
http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i5-4210M+%40+2.60GHz&id=2245

procek w Twoim laptopie za 4 tysiaki lekko przewyższa wydajnością starego 4 rdzeniowego athlona z 2009roku. albo inaczej. nie dalej niż 2 miesiące temu za 1.5 tyś kupiłem poleasingowy komp z i7 który w passmarku ma ponad 8 tyś punktów.

drugi dysk? dvd? to absolutnie nie laptop. jak niemasz miejsca na standardową obudowę, rozejrzyj się za malutką płytą główną i malutką obudową. albo przykręć wszystkie komponenty PC do pleców monitora. Bogatemu nikt nie zabroni kupić laptopa i przerobić na stacjonarkę, ale wtedy pyanie o wydajność kompa traci sens.....
> Czy wydajnośc i5 5200u jest wyraźnie niższa niż i5 4210m ?
http://www.cpubenchmark.net/

ToMasz