Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura bezprzewodowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura bezprzewodowa
From: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostradat.pl>
Date: Fri, 4 Dec 2015 10:28:26 +0100
Użytkownik "earthwalker" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5660c284$0$657$65785112@news.neostrada.pl...

Witam,

Mam następujący problem z klawiaturą bezprzewodową Tracer Strong TRK-307, gdy wybudzam komputer ze stanu czuwania (nigdy nie wyłączam całkowicie komputera tylko zawsze go usypiam) to czasami klawiatura reaguje tak jakby dany klawisz był ciągle naciśnięty (np. ttttttttttteeeeeeeeeeeeeesssssstttttttt), pomaga wówczas wyciągnięcie i ponowne włożenie odbiornika lub reset komputera, dodam, że baterie są na 100% naładowane.

Moje pytanie jest takie, czy droższe i firmowe klawiatury bezprzewodowe również mają takie problemy?

Moje dwie Logitech K360 NIGDY nie mają czegoś takiego (używane w stacjonarnym i laptopie) Zawsze działają tak jak podłączone na kablu.

Polecam z odbiornikiem "Unifing", wówczas na jednym odbiorniku może pracować kilka urządzeń np. mysz.

-- -- g a j o w y