Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura bezprzewodowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura bezprzewodowa
From: Janusz <nie.ma.takiego@adresu>
Date: Fri, 4 Dec 2015 01:29:39 +0100
W dniu 2015-12-03 o 23:30, earthwalker pisze:
Witam,

Mam następujący problem z klawiaturą bezprzewodową Tracer czasami
klawiatura reaguje tak jakby dany klawisz był ciągle naciśnięty (np.
ttttttttttteeeeeeeeeeeeeesssssstttttttt),

A wciskałeś *cokolwiek*?
Tak swoją drogą ciekawi mnie, czy bufor klawiatury (bo on też może być
odpowiedzialny) jest standardowo przy samej klawiaturze, czy w kompie?

dodam, że baterie są na 100% naładowane.

Baterie? 1,5V? czy 1,2V aku? Bo słyszałem, że to może być zauważalna
różnica. Jeśli 1,2 to zamień na 1,5
Masz tych ogniw w klawiaturze 1 sztukę, czy 2?

A poza tym bywa, że nano nie lubi zakłóceń z takich, czy innych źródeł.
Czy on ma dobrą "widoczność" na klawiaturę? Popróbuj zmieniać jego
obsadzenie, czy to w jednym USB, czy to drugim, z przodu, albo z tyłu.

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!