Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podkręcanie PIV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podkręcanie PIV
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Wed, 2 Dec 2015 21:26:33 +0000 (UTC)
Dnia 02.12.2015 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał/a:

> Czego wy chcecie? Żeby emerytka se kupowała nowy komp za 2-3 tys? Do

A skąd taki wniosek? Ja tylko odpowiadam, że nie warto kręcić.
Skórka niewarta wyprawki. Jak wystarcza niech chodzi na przewidzianych
ustawieniach, jak nie- zmienić choćby na C2D za małe pieniądze.

> celów jakie ona ma, P4 wystarczy w zupełności a kosztuje 20 zł. Na tyle

No i OK, cena adekwatna do wartości.

> na 2500 obr, w stresie temp. nie przekracza 50 st. Podkręciłem 10% i

2500 obr to raczej nie jest ciche. No ale co kto lubi.

--
Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.