Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podkręcanie PIV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podkręcanie PIV
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 2 Dec 2015 20:27:45 +0100
Dnia Wed, 2 Dec 2015 19:01:32 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

> Tę grzałkę jeszcze kręcić? Szkoda uszu. Tym bardziej
> jeśli ważna stabilność.

Czego wy chcecie? Żeby emerytka se kupowała nowy komp za 2-3 tys? Do
celów jakie ona ma, P4 wystarczy w zupełności a kosztuje 20 zł. Na tyle
ją stać. Procek ma TDP 82W, wspólczesne mają 60-80 a bywa że i ponad
100W. Chłodzenie jest wystarczająco ciche, wiatrak ma regulację i leci
na 2500 obr, w stresie temp. nie przekracza 50 st. Podkręciłem 10% i
starczy. Jeszcze tylko dla porządku wstawię moduł RAM za 5 zł żeby było
1GB w dualu i oddaję kompa, kobita będzie happy :)
--
Jacek
        I hate haters.