Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czym emulować windows 8.1 with Bing 64 bit ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czym emulować windows 8.1 with Bing 64 bit ?
From: "Wiktor S." <wswiktorSP@Mpoczta.fm>
Date: Sat, 21 Nov 2015 18:11:38 +0100
Wróciłem po tygodniu nieobecności w domu, jak napisałem ostatnio
udało mi się zainstalować VMware w wersji 12 na procesor 64 bit, ale
problem z uruchomieiem win 8.1 w symulatorze pozostał, to piekielne
VT-x jest nadal przeszkodą lub inne warningi przy innej konfiguracji,
Ściądnąłem obie wersje VMware dla win 64 też - ale rezultaty takie
same.  Może poµmóżcie mi to skonfigurować, albo poleccie mi jakiś
inny symulator ?

Póki nie włączysz VT-x to możesz zapomnieć o wirtualizacji 64-bitowego systemu.
Możesz za to spróbować z 32-bitowym systemem.

--
Wiktor S.