Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czym emulować windows 8.1 with Bing 64 bit ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czym emulować windows 8.1 with Bing 64 bit ?
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Sat, 21 Nov 2015 03:58:36 -0800 (PST)
> W dniu niedziela, 15 listopada 2015 17:50:57 UTC użytkownik Universis napisał:
> Czyli byłem na dobrym tropie z tym poleceniem : ./VMware-Workstation-
> Full-12.0.1-3160714.x86_64.bundle  - ale plik nie miał atrybutów
> wykonywalności. Teraz "poszło". Dziekuję za pomoc.

Wróciłem po tygodniu nieobecności w domu, jak napisałem ostatnio udało mi się
zainstalować VMware w wersji 12 na procesor 64 bit, ale problem z uruchomieiem
win 8.1 w symulatorze pozostał, to piekielne VT-x jest nadal przeszkodą lub
inne warningi przy innej konfiguracji, Ściądnąłem obie wersje VMware dla win 64
też - ale rezultaty takie same.  Może poµmóżcie mi to skonfigurować, albo
poleccie mi jakiś inny symulator ?