Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] skąd laptop wie że ma podpięty monitor?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] skąd laptop wie że ma podpięty monitor?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 19 Nov 2015 22:23:55 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 19 Nov 2015 20:43:56 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <n2l8lg$6kc$1@dont-email.me>
 od ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>  :
>witam
>Przerabiam starego laptopa na zaawansowany router. Już na wstępie
>wyrosła przedemną ściana. Laptop niema ekranu. był rozbity, więc został
>mechanicznie, fizycznie zdjęty. Laptop działa pięknie z monitorem na
>kabelku. Jednak bez monitora - nie działa. jeśli podczas startu niema
>podpiętego monitora, windows się nie uruchamia, a podpięcie monitora nic
>nie daje. znaczy pojawia się okienko "no signal", czyli laptop nie daje
>sygnału na monitor. Wystarczy że podepnę kabel od monitora, a sam
> [...]

Robisz router ba Windowsie?
Poszukaj ustawienia "halt on error" i wyłącz je, to może być problem:
http://www.pcguide.com/ref/mbsys/bios/set/std_Halt.htm
--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."