Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta główna GA-8I945P-G-RH i Win7

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta główna GA-8I945P-G-RH i Win7
From: TurboPascal <turbopascal60@gmail.com>
Date: Thu, 19 Nov 2015 11:24:23 -0800 (PST)
> Każdy z C2D z podstawką 755 będzie działać z moją płytą?

Z podstawką 775.  Podstrona
http://www.gigabyte.com/support-downloads/cpu-support-popup.aspx?pid=1960
enumeratywnie podaje listę procesorów akceptowanych przez płytę. Niestety
modeli C2D tak, jak by tam nie było. Ale niech żywi nie tracą nadziei. Dotyczy
to biosu F3. Podstrona
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=1960&dl=1&RWD=0# podaje,
że istnieje jeszcze nowsza wersja F4.
Niewykluczone, że upgrade biosu mógłby tu pomóc. Sprawdzić to można empirycznie
lub poszukując w Google. Jest wysoce prawdopodobne,że ktoś gdzieś już ten
problem rozwiązał. Czy wszystkie modele będą dostępne? Spotkałem się z płytą,
która akceptowała C2D tylko do E6700 (Conroe 1066 MHz).