Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Cena 1GB Flash aby nie zostac oszukanym.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Cena 1GB Flash aby nie zostac oszukanym.
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 31 Oct 2015 04:01:52 +0100
Sebastian Biały pisze tak:

> Miałem gdzieś w ręku kartę SD 64GB ale klasy 4 za 65zł. W jakimś
> hipermarkecie, być może Auchan.

hmm. Stale monitoruję Auchan. Nie mówię że niemożliwe ale superokazja.

Głębokie promo się zdarzają. Dziś w Koszalinie widziałem jak Niemcy
wykupują ptasie mleczko Wedla. Widok bezcenny Za wszystko inne
zapłacisz kartą MASTERCARD.

> Oj wiem, pytam czy ceny 0.5zł za 1GB są nierealne i na 100% dostane
> kartę|pena oszukanego.

Można kupić buty po 10zł. Czy to nadal są buty czy na 100% oszukane?

--
Piotrek

Let me see your war face.