Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Cena 1GB Flash aby nie zostac oszukanym.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Cena 1GB Flash aby nie zostac oszukanym.
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 30 Oct 2015 17:45:36 +0100
On 2015-10-30 17:39, Piotr Rezmer wrote:
Ja mam bardzo szybkiego kingstona 64GB. Kosztował kilka stówek.

Bez sensu: będzie służył do zrzucania danych przy predkosci nie większej niż 100k/sek wsadzony w pewne urządzenie, czasami będzie służyl jako chwilowy magazyn większych plików (np zdjęc z wakacji). Wszystkie te zastosowania powodują że prądkośc jest bez znaczenia.

Ci, że nie na Twoim miejscu nie miałbym oporów "przepłacić" i dać 64 zł

Chodzi o to aby oszukać system ;)