Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] rejestracja obrazu z kamer IP na.... NAS-ei?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] rejestracja obrazu z kamer IP na.... NAS-ei?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Thu, 29 Oct 2015 19:11:57 +0100
witam

jakies czas temu, niedawno, była dyskusja o NASie. Przy okazji ktoś wspomniał o możliwości zapisu tego co widzi kamera IP. czy możecie mnie naporowadzić na dyskusje, albo wspomóc linkami do konkretnych rozwiązań? Tyle że ja stoję przed koniecznością zakupu rejestratora, albo przerobienia PC na rejestrator. To ma być trwałe kompletne rozwiązanie, nie ciekawostka. Program zoneminder mnie pokonał złożonością konfiguracji. programów od producenta kamery nie chcę, bo one działają wyłącznie z kamerami tego producenta....

Pozdrawiam