Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta WiFi do EeePC 901

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta WiFi do EeePC 901
From: elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Date: Mon, 26 Oct 2015 10:51:27 +0100
On 2015-10-26 10:43, Atlantis wrote:

Coś takiego się nada?
http://allegro.pl/show_item.php?item=5010793291

Z tego co pamietam to chyba nawet siedzi dokladnie to samo :)
Wieczorem sprawdze i napisze.

Wiem, ale na tym dodatkowym też da się postawić system, a różnica w
prędkości i tak będzie zauważalna. Po prostu SSD w EeePC to jakieś
budżetowe, żałośnie powolne układy. Zresztą mi chodzi nie tylko o
prędkość, ale także ilość miejsca pozwalającą na normalna pracę.
Wewnętrzny dysk SSD niech sobie tam siedzi, można będzie go użyć np. w
roli dodatkowej przestrzeni na dokumenty albo zaszyfrowanej partycji
TrueCrypa.

Zgadza sie. Chodzi natomiast glownie o to ze do tej wymiany
juz trzeba mocniej grzebnac w srodku i zdemontowac mobo poniewaz do
tego drugiego dysku nie ma dostepu przez standardowa "klapke od spodu".

Ogolnie polecam Ci zerknac na
http://blog.binarymist.net/2013/05/25/upgrade-linux-eee-pc-901-4gb-ssd/

--

memento lorem ipsum