Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] chmura 500GB [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] chmura 500GB [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Sat, 24 Oct 2015 12:48:27 -0400
On 10/24/2015 12:40 PM, Przemysław Ryk wrote:
Dnia Fri, 23 Oct 2015 16:06:47 -0400, rs napisał(a):

No to paniom i panom należy krótko zakomunikować, że jak chcą bezobsługowo
niemal, to kosztuje to tyle i tyle miesięcznie, a nie bawić się niczym z
bandą rozkapryszonych bachorów.

no ty masz takie podejscie, a ja chce im pomoc, ale bez zbytniego
rozpieszczania.

Uwierz mi - ja też niosę pomoc. Ale jeżeli komuś każde zaproponowane
rozwiązanie problemu nie odpowiada, to sorry, ale ileż można prosić?

sprawa juz zalatwiona.

Czytałem. :)

pliki sie spokojnie uploaduja. wszyscy czczesliwi jak biedronki. dalo sie?
dalo. <rs>

Do pierwszego strzału, kiedy będzie miał wpaść plik o rozmiarze większym,
niż dostępny limit. :)

takich plikow sa 4. sa juz spakowane samorozpakowujacym sie rarem, wiec nie ma zadnego problemu, ani z uploadem, ani z pobraniem i rozpakowaniem. <rs>