Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] chmura 500GB [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] chmura 500GB [cross]
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 24 Oct 2015 18:40:22 +0200
Dnia Fri, 23 Oct 2015 16:06:47 -0400, rs napisał(a):

> no ty masz takie podejscie, a ja chce im pomoc, ale bez zbytniego
> rozpieszczania.

Uwierz mi - ja też niosę pomoc. Ale jeżeli komuś każde zaproponowane
rozwiązanie problemu nie odpowiada, to sorry, ale ileż można prosić?

> sprawa juz zalatwiona.

Czytałem. :)

> pliki sie spokojnie uploaduja. wszyscy czczesliwi jak biedronki. dalo sie?
> dalo. <rs>

Do pierwszego strzału, kiedy będzie miał wpaść plik o rozmiarze większym,
niż dostępny limit. :)

[ Szczerość. Zaleta, przez wielu nazywana chamstwem.                       ]
[                                                     (znalezione w necie) ]