Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Dziwne zachowanie kontrolera USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Dziwne zachowanie kontrolera USB
From: dcim007 <dcim007@gmail.com>
Date: Thu, 22 Oct 2015 20:04:08 +0200
Witam,
Kupiłem kontroler NEC/Renesas USB 3. Zainstalowałem nowe sterowniki itp.
I sytuacja wygląda następująco. Wsuwam pendrive 3.0 bezpośrednio do kontrolera, wszystko hula na poziomie USB 3.0. Podłączam huba i tutaj zaczynają się cuda. Urządzenia USB 3 są niewidoczne dla komputera, urządzenia USB 2 są wykrywane bezproblemowo. Hub był w reklamacji, gdzie nie występowały problemy z wykrywaniem USB 3. I pytanie co zrobić (pomijając kupno nowego kontrolera). I drugie: co się dzieje? W Internecie jest sporo osób mających ten sam problem.
pozdr

  • [PECET] Dziwne zachowanie kontrolera USB, dcim007 <=