Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Drukarka Brother DCP-J752DW i LAN?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Drukarka Brother DCP-J752DW i LAN?
From: Dąbrowski <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl>
Date: Wed, 21 Oct 2015 16:42:35 +0200
Witam
Czy ktoś ma drukarkę Brother DCP-J752DW i mógłby sprawdzić, czy da się ją podłączyć do sieci kablowej? Na pewno da się podłączyć do WiFi ale mi chodzi o połączenie kablem. W instrukcji dostępnej na stronie support.brother.com jest podany przykład połączenia kablem, ale w tym przykładzie wymienione są także modele, które na pewno nie mają możliwości podłączenia kabla sieciowego. W Brother Polska nie wiedzą czy ta drukarka ma gniazdo do podłączenia kabla sieciowego. W jedynym w mojej okolicy sklepie, gdzie mieli tą drukarkę była ona zapakowana w pudło i nie można było sprawdzić czy ma ona gniazdo.