Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] celeron d, jak obniżyć wydzielanie ciepła?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] celeron d, jak obniżyć wydzielanie ciepła?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 20 Oct 2015 13:43:57 +0200
witam
mam kompa, a w zasadzie płytę z prockiem, która leży sobie i coś robi. Znaczy komputer jest uruchomiony i tak ma pozostać. Do tej pory używałem athlonów, które same zwalniały zegar i nie wymagały wentylatora na procku. Czy stary celeron d (3 GHz?) też potrafi obniżyć swoje taktowanie, czy może trzeba to zrobić ręcznie? W biosie? Bios jest jakiś nietypowy, nie "award" i na pierwszy rzut oka niema opcji zmiany częstotliwości. Czy możecie mi powiedziec jak się zato zabrać? Czy może celka na złom, a kupić wzamian sprawdzonego athlona?

Pozdrawiam
ToMasz