Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Do czego Xeon?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Do czego Xeon?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 15 Oct 2015 03:08:27 +0200
Dnia Wed, 14 Oct 2015 18:49:01 +0200, szemrany napisał(a):

> Bedzie ok, Xeon to procesor serwerowy, lepiej przystosowany do
> wielowatkowego przetwarzania danych. Za to nie posiada wbudowanej karty
> graficznej.

Tak? A w czym się to lepsze przystosowanie objawia, skoro to te same
rdzenie, co w i7, choć całość pozbawiona jest wbudowanej grafiki?

> Nie wiem jaki konkretnie Xeon porownujesz, ale powinno byc lepiej z Xeonem.
> Szczegoly wydajnosci wygooglaj.

Trzymanie się XP jakoś specjalnie pozytywnie na wydajność nie wpłynie. Zaś
sama poprawa komfortu pracy wynikałaby raczej z przejścia na system
64-bitowy i zwiększenie ilości pamięci. Bo na 2GB ram, to ciasno strasznie
jest.

[ Ashby: It's as though, uh, Janis and Alanis had a baby. Moody: Yeah,     ]
[ and they put it a dumpster to howl away it's pathetic little existence.  ]
[             ("Californication 2x08 Going Down and Out in Beverly Hills") ]