Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] USB to SCSI - używał ktoś z dyskami?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] USB to SCSI - używał ktoś z dyskami?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 11 Oct 2015 18:25:09 +0200
Witam.

Używał ktoś takiej przejściówki z dyskami SCSI?
Mam akurat taki dysk Seagate SCSI U160 80 pin, w dodatku z UNIX'em na pokładzie. Chodzi o robienie obrazu dysku i przywracanie w razie czego, bo i tak nie ma niczego "normalnego" co zobaczy partycję XFS. Obecnie mam kartę PCI-64 Adaptec 39160, ale zaczyna być problem bo trzeba extra komputer aby ona weszła - czytaj albo z PCI-64 albo pustką za PCI-32, a w mojej stacjonarce nie mam.

Ceny na jebaju nie zachcają, ale jak to działa...
chyba że da się kupić jakieś maleństwo serwerowe, gabarytów małych desktopowych Dell'i, z miejscem na wysoką PCI-64 na leżąco.

Pozdrawiam.

--
Irokez

  • [PECET] USB to SCSI - używał ktoś z dyskami?, Irokez <=