Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Płyta startowa Visty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Płyta startowa Visty
From: Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>
Date: Tue, 6 Oct 2015 11:36:53 +0200
Jak wypalić bootowalną płytę z Vistą?

Padł mi dysk w kompie na którym była preinstalowana, wymieniłem na inny, nieco większy. Miałem płytki recovery, ale instalacja z nich się nie udawała - być może przez różnice w dysku.

Na szczęście udało mi się po kilku bojach i na innym kompie, wyciągnąć z kopii zapasowej uszkodzonego dysku folder x86 zawierający instalkę Windowsa, zrobić z niej bootowalnego usb i zainstalować z niego system od nowa.

Niemniej chciałbym mieć to w formie bootowalnej płyty, z której uruchamia się instalka Visty.
Niestety - po wypaleniu płyty komp nie jest w stanie się z niej zbootować.

Próbowałem różnych programów, stanęło na Ashampoo, bo w wersji free jest najbardziej rozbudowany, ale pomimo wielu prób - nic.
Albo coś źle ustawiam, albo biorę nie taki bootsector.
Próbowałem wskazać bootsector wyciągnięty z płytki recovery Visty - skończyło się na czarnym ekranie. Gdy wskazałem bootfix.bin znajdujący się w folderze Boot instalacji, doszedł napis "dowolny klawisz uruchomi komputer z CD/DVD" - ale nadal nic dalej nie idzie.

Proszę o jakieś wskazówki.