Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] grafika zamiast ATI HD2600 XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] grafika zamiast ATI HD2600 XT
From: ww <wokuukow@o2.pl>
Date: Sun, 4 Oct 2015 19:45:14 +0200
Witam. Od wielu lat mam taką kartę:

http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2586#ov

W innym komputerze padł mi jakiś geforce 7300 gs i pomyślałem żeby tam
wrzucić tego radeona a do głównego komputera kupić coś nowszego. To by raczej musiał być radeon (jakoś nie mogę przyzwyczaić się do obrazu z geforce), wyłącznie pasywne chłodzenie, pci express x16, oczywiście dvi (może być dodatkowo hdmi). Poza tym karta raczej używana, może kilkuletnia. Jeżeli chodzi o gry to pewnie bym sprawdził coś sprzed 5 lat i po 15 minutach mi się znudzi. Poza tym raczej nie robię
nic co wymaga dużej mocy grafiki.

Ktoś coś doradzi ? Przejrzałem trochę aukcji z allegro i wyszło, że wszystkie karty
które znalazłem są w testach wolniejsze od tej mojej (czy to możliwe??).