Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] HP Compaq dc7900 Small Form Factor i pełnowymiarowa grafika

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] HP Compaq dc7900 Small Form Factor i pełnowymiarowa grafika
From: PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl>
Date: Fri, 25 Sep 2015 18:45:49 +0200
Czołem. Co sądzicie o takim pomyśle, by do obudowy SFF ( jak w topiku ), obecnie z przeszczepionym Core 2 Quad Q8200 upchać pełnowymiarową grafikę PCI-E ? Karty Low Profile są stosunkowo drogie, np. nowy Radeon HD5450 kosztuje ponad stówę. Kartę trzeba by zamocować poziomo nad płytą główną, i podłączyć do slotu przy użyciu PCI-E Risera. Byle by 240 watowy zasilacz uciągnął. PCI-E w wersji 1.1, więc nie oczekuję cudów, ale czegoś mocniejszego od wbudowanej Intel Graphics Media Accelerator 4500.

BTW: specyfikacja tego PC przewiduje m.in. kartę NVIDIA Quadro NVS 290 256MB i tego jest trochę na Alledrogo w cenie do 50 złotych. Warto toto kupić do obróbki prostej grafiki ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

  • [PECET] HP Compaq dc7900 Small Form Factor i pełnowymiarowa grafika, PeJot <=