Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Intel Haswell i błędy pamięci - winny procesor?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Intel Haswell i błędy pamięci - winny procesor?
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Sat, 12 Sep 2015 09:50:36 +0200
On 2015-09-11 21:52, Irokez wrote:
[...]
> Nie wiem co o tym myśleć. Została już tylko płyta stara, ale sterownik
> pamięci jest w CPU.
>
> Płyta jednak?
Obstawiam, że tak. Miałem podobne objawy w maszynie z 12-letnią płytą
główną Asusa - najpierw okazjonalne bluescreeny, a niecały miesiąc temu
zaczęły pojawiać się na okrągło podczas bootowania Windows. Okazało się,
że kondensatory na płycie spuchły. Wymieniłem i płyta działa jak nowa.
:-D A ze dwa lata temu wymieniałem spuchnięte kondensatory w zasilaczu
tej maszyny - objawy: czasami komp nie chciał się włączać, włączał się
dopiero po którejś z rzędu próbie.