Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak rozklejacie zewnetrzny zasilacz?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak rozklejacie zewnetrzny zasilacz?
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Mon, 24 Aug 2015 14:01:26 +0200
 666 wrote:
No już kilka różnych sztuk mi się zebrało, że też w XXI wieku nie mozna
zrobić pudełka zasilacza z nieprzecierającym się przy wyjściu przewodem :-(
Podchodzicie do puszki zasilaczy nożem, śrubokrętem, opukiwaniem,
serwisowym narzędziem katalogowym nr DeLe06327x81593y czy jeszcze inaczej?

Poszedłem pod GUS i tam znalazłem faceta, który rozciął mi obudowę zasilacza czymś w rodzaju mini diaksa. Za tą usługę wziął 5 zł. Przy pomocy innego gościa z sąsiedniego punktu na oko ustaliliśmy, że trzeba wymienić kondensator i warystor. Zakupiłem elementy w za parę zł, samodzielnie wlutowałem, skleiłem obudowę zasilacza lasotaśmą i tak działa, na razie 3 lata.