To: | pecet@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | Re: [PECET] Dysk SAMSUNG 1TB SMART FAILED po wyzerowaniu |
From: | "rageofhonor" <wein@wp.pl> |
Date: | Wed, 15 Jul 2015 16:57:47 +0200 |
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:m6e5p3$mie$1@node1.news.atman.pl... W dniu 2014-12-11 22:56, rageofhonor pisze:Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:m6d0em$rrp$1@usenet.news.interia.pl...Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5489cb8f$0$2164$65785112@news.neostrada.pl... Wysyłaj do serwisu.Nie utracilem gwarancji przez zerowanie? Gdziesz czytałem że nie powinno się tego robić. Czy są w stanie sprawdzić zerowanie dysku?Do póki go nie obiłeś fizycznie, nie zerwałeś plomb, etykiet producenta to spokojnie ślij na gwarancji. Wracając do tematu to BIT sobie chyba jaja robi bo gdy go wtedy dałem na serwis przykleili swoją nalepkę na otwór który nie powinien być przykryty. Czyli producent by prawdopodobnie tego dysku nie wymienił gdyby tak zostalo. |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | Re: [PECET] Wentylator procesora x2 - nie reguluje prędkości, radekp@konto.pl |
---|---|
Następny wg. Daty: | [PECET] Plyta MS-7168 cpu fan, pkmail000 |
Poprzedni w Wątku: | [PECET] sterowniki do ASUS VW193D-B, MarkPunk |
Następny w Wątku: | [PECET] Plyta MS-7168 cpu fan, pkmail000 |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |