Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wydajność SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wydajność SSD
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Fri, 26 Jun 2015 19:42:44 +0000 (UTC)
Użytkownik Przemysław Ryk przemyslaw.ryk@gmail.com ...

> Jaki dysk? Jaka płyta? Czym testowane? Co działa w tle dodatkowo? W
> jakiej części dysk jest zapełniony?

Z pamieci:
hyperX
Zapełniony w 10%.
Testowane AS SSD
Co do przetu na ktorym było testowane to;
- stacjonarny PC z A10 na pokładzie - nie mam pojecia jaka płyta
- laptop acer 5560 z A6 na pokładzie
Ale jakie to ma znaczenie?
Testowane równiez jako dysk podpiety w tle wiec wtedy uruchomiony system.

Zreszta podobne dane wskazuja tez testy ktore sa w necie wiec to ewidentnie
problem z dyskiem.

Dla mnie to nie problem - za jakis czas po prostu oddam jako niezgodny z
umowa. :)

> Mnie Crystal Disc Mark na Samsungu 840 Pro 256GB i Asrock Z87 Extreme
> 6, do której to wstawiony mam Core i5-4690K podaje wyniki:
> http://s5.ifotos.pl/img/2015-06-2_wahrwra.png
>
> SSD jest dyskiem systemowym, ma na sobie profile przeglądarek i
> programu pocztowego, a test zapuszczałem przy włączonych browserach i
> włączonym mailerze. Jakoś na mój gust nie odbiega to specjalnie temu,
> co w specyfikacji stoi:
> http://www.samsung.com/us/pdf/memory-storage/840PRO_25_SATA_III_Spec.pd

Co by tylko dodatkowo potwierdzało teze, ze to nie problem z system, z
programem działajacym w tle etc a po prostu z dyskiem.