Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gwarancja na monitory EIZO.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gwarancja na monitory EIZO.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 26 Jun 2015 01:35:06 +0200
Dnia Tue, 23 Jun 2015 14:53:08 +0200, Poldek napisał(a):

> Chyba nie rozumiem o co ci chodzi.
> Dystrybutorem Eizo w Polsce jest Alstor. Alstor daje 5 lat gwarancji na
> monitory, które są sprzedawane na polskim rynku za pośrednictwem
> Alstora. Wygląda na to, że w innych krajach jest analogicznie. Czyli
> kupiłeś monitor w Wielkiej Brytanii - 5 lat gwarancji masz od
> angielskiego odpowiednika Alstora. W Polsce ten monitor przywieziony z
> UK będzie miał 3-letnią gwarancję producenta. Poprawcie mnie, jeśli
> jestem w błędzie.

Przeczytaj warunki gwarancji na EIZO UK.

Co do realizacji - kupiony w UK monitor serwisować Ci będzie Alstor. Na
warunkach ograniczonej gwarancji producenta. Kropka.

[ Kiedy człowiek nie pragnie tego, czego i tak nie może mieć, na pewno     ]
[ łatwiej mu się żyje.                     (Clive Barker "Piąte dominium") ]