Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gwarancja na monitory EIZO.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gwarancja na monitory EIZO.
From: " 666" <6@6.6>
Date: Mon, 22 Jun 2015 11:56:00 +0200
Tak, ale mnie interesuje przede wszystkim ta podstawowa gwarancja 3-letnia
(monitor ma pół roku).
Najprościej mi jest osobiście zawieźć monitor do serwisu (W-wa), a nie pie....ć
się z odsyłaniem paczką do sprzedawcy internetowego.
Czy ktoś z Was realizował tę podstawową 3-letnią gwarancję Eizo?

Co będzie za 5 lat tego i tak nie wiemy, może implanty w tractus opticus ;-)

-----
mm8cti$a9g$1@node2.news.atman.pl
Jeśli nie kupiłeś monitora, który pochodzi z dystrybucji Alstora, to nie obowiązuje 5-letnia gwarancja Alstora.