Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wydajność SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wydajność SSD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 26 Jun 2015 20:45:06 +0200
Dnia Fri, 26 Jun 2015 16:55:54 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Znaczy te predkosci to tylko przykład fizycznego: wez idealna kule w
> hermetycznym pomieszczeniu...?
>
> Ostatnio miałem taki problem z dyskiem ktory kupiłem. Według producenta
> predkosci 520 i 480.
> Tymczasem predkosci odczytu rzeczywiscie w granicach 500 (czyli chipset nie
> ogranicza) ale juz zapisu około 200.
> Sprawdzane na dwóch komputerach, zarówno jako dysk systemowy jak i jako
> dodatkowy.
> I co mam o tym myslec?

Jaki dysk? Jaka płyta? Czym testowane? Co działa w tle dodatkowo? W jakiej
części dysk jest zapełniony?

Mnie Crystal Disc Mark na Samsungu 840 Pro 256GB i Asrock Z87 Extreme 6, do
której to wstawiony mam Core i5-4690K podaje wyniki:
http://s5.ifotos.pl/img/2015-06-2_wahrwra.png

SSD jest dyskiem systemowym, ma na sobie profile przeglądarek i programu
pocztowego, a test zapuszczałem przy włączonych browserach i włączonym
mailerze. Jakoś na mój gust nie odbiega to specjalnie temu, co w
specyfikacji stoi:
http://www.samsung.com/us/pdf/memory-storage/840PRO_25_SATA_III_Spec.pdf

[ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so.  ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]