Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wydajność SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wydajność SSD
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Fri, 26 Jun 2015 16:55:54 +0000 (UTC)
Użytkownik Przemysław Ryk przemyslaw.ryk@gmail.com ...

> To sprawdzić co za kontroler. Choćby to, czy bezpośrednio w chipsecie,
> czy montowany jako dodatkowy układ na płycie głównej.

Znaczy te predkosci to tylko przykład fizycznego: wez idealna kule w
hermetycznym pomieszczeniu...?

Ostatnio miałem taki problem z dyskiem ktory kupiłem. Według producenta
predkosci 520 i 480.
Tymczasem predkosci odczytu rzeczywiscie w granicach 500 (czyli chipset nie
ogranicza) ale juz zapisu około 200.
Sprawdzane na dwóch komputerach, zarówno jako dysk systemowy jak i jako
dodatkowy.
I co mam o tym myslec?