Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Eizo EV 2455

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Eizo EV 2455
From: " 666" <6@6.6>
Date: Sun, 14 Jun 2015 23:33:09 +0200
Dziś trafiłem na jakąś używkę EIZO EV2455 za niewiele ponad 1k zł (w przeliczeniu z amazon.co.uk) z wysyłką, no to zamówiłem, nawet nie wiem jaki kolor obudowy ;-) Ktoś w lubelskiem sprzedaje też używkę EV2455 za ponad 1,5k zł, drogie to EIZO w Polsce w porównaniu do Della U2415 (dokładnie ta sama matryca LG) czy NECa 244i. Potrzebuję i wejście VGA (D-sub) do laptopów i HDMI do multimediów (aparat foto + NAS z wyjściem HDMI, może jeszcze tuner cyfrowy), więc wybór 16:10 IPS jest dość ograniczony, chociaż jak poszperać to znajdą się i ASUSy, i Philipsy 16:10 IPS z takimi wejściami.
A tak swoją drogą to HP właśnie wypuścił fajny i niedrogi monitorek IPS z
głośnikami 2 x 6 wat (!), tyle że 16:9.

-----
Trochę drogi.