Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] gwarancja na dysk WD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] gwarancja na dysk WD
From: "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl>
Date: Wed, 10 Jun 2015 08:00:28 +0200
Dnia Mon, 08 Jun 2015 22:27:24 +0200, Adam napisał(a):

> Refurbished - to ogólnie sprzęt odnowiony: ...

Według moich obserwacji w wypadku HD jest to sprzęt fabrycznie nowy. Cały
zabieg jest robiony po to żeby nie przyznać się, że dysk został wymieniony.
Wtedy gwarancja płynęłaby od nowa, a tak klient dostaje dysk "naprawiony".
Pamiętam przed laty HD od WD 3GB. Jakiś wadliwy model. Na zachodzie WD to
ogłosił i wymieniał na inne, a u nas owszem - wycofali go ze sprzedaży ale
ja swojego regularnie co rok półtora odnosiłem na gwarancji (pojawiały się
badblocki) i dostawałem nowy (taki sam) i gwarancja płynęła od nowa.
Dopiero za trzecim razem łaskawie wymieniono mi na inny (pewnie im się w
magazynie skończyły). Gdyby nie to to do tej pory bym wymieniał i mógłbym
się pochwalić nowiutkim dyskiem 3 GB :)