Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] gwarancja na dysk WD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] gwarancja na dysk WD
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 08 Jun 2015 21:13:02 +0200
Do wątkotwórcy: jeśli to dysk po naprawie, powinien być wyraźnie tańszy
od nowego "nowego". Sprawdź, czy Cię ktoś nie oszwabił.

nie mówię nie, dysk był oryginalnie zapakowany w folię,
smarto pokazuje wszystko od zera...

zainstalowałem na nim system i działą...

Bo to jest dysk od producenta, tyle, że po naprawie gwarancyjnej.
Czasem nawet licznik 09 (power on time - czas pracy) jest zerowy.
Widziałem u klientów tylko chyba kilkanaście takich (sprzedaję wyłącznie fabrycznie nowe, od dystrybutora), różniły się od całkiem nowych małym napisem na naklejce.

--
Pozdrawiam.

Adam