Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] "Nadczynna" klawiatura laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] "Nadczynna" klawiatura laptopa
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 5 Jun 2015 13:35:39 +0200
Użytkownik "Poldek"  napisał w
news:55716753$0$2208$65785112@news.neostrada.pl ...
:   (c)RaSz wrote:
: > (...)
: >
: > Czy może jednak być to robal, czy raczej byście obstawiali brudne styki?
: >
:
: Na portalach aukcyjnych można znaleźć bez problemu klawiatury do
: większości laptopów. Wymieniasz i spokój.
:

Po dłuższym zastanowieniu — doszedłem do wniosku, że dolegliwość mojego laptopa
ma jednak charakter programowy, a nie jest związany jedynie z samą fizyczną
klawiaturą. A że w związku z tym poszukuję odpowiedzi na dość odmienne pytanie,
tedy zakładam wątek z nowym tematem. A to dlatego, żeby już sam tytuł skłonił
do
zajrzenia tam przez tych, którzy na owo nowe pytanie mogą znać odpowiedź...

Nowe pytanie brzmi: >> Gdzie znaleźć "gorące klawisze" <<

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak