Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co kupić? Duży monitor czy mały telewizor 4K?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co kupić? Duży monitor czy mały telewizor 4K?
From: "ikarek" <ikarek@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
Date: Thu, 4 Jun 2015 14:34:32 +0200
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:556de02f$0$27524$65785112@news.neostrada.pl...

Taka wystarczy?
http://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-geforce-gtx-660-2048mb-ddr5-192bit-dvi-hdmi-dp-pci-e-wer-oc-overclock-gv-n660oc-2gd-517458/

Gdyby nie 4k, poleciłby Ci kartę, którą sam niedawno kupiłem do
grania w nowego Wiedźmina:
http://www.morele.net/karta-graficzna-msi-gtx-960-gaming-2gb-gddr5-hdmi-dvi-i-3xdp-gtx-960-gaming-2g-706592/
Cena podobna, wyraźnie lepsza wydajność w grach, niższe
wymagania prądowe (zasilacz 400W) oraz (last but not least)
wentylatory włączają się dopiero pod obciążeniem, przy ok. 50C.

Z tym, że ja ma monitor 24' i pracuję/gram w rodzielczości
1440/900. Na 4k z dużym prawdopodobieństwem potrzebna
jest szeroka szyna danych, 256bitów. Ale system wentylowania
zastosowany w mojej karcie Ci polecam, bo jest cisza.