Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Co kupić? Duży monitor czy mały telewizor 4K?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Co kupić? Duży monitor czy mały telewizor 4K?
From: z <z@z.pl>
Date: Tue, 02 Jun 2015 10:07:33 +0200
W czasach kiedy telewizory miały rozdzielczość tylko HD sprawa była jasna. Do pracy się nie nadawały Ale teraz kiedy weszły 4K??? Nowy "wyświetlacz" potrzebny mi jest i do rozrywki i do pracy (Adobe Corel...)
Pracowałem na    Dell UltraSharp U2713H  i było zaje... koszt ok 2000 zł
Za te pieniądze można już kupić 40" telewizor 4K
Czy to ma sens? Czy GPU pociągnie w natywnej rozdzielczości taki ekran?
Jakieś inne przeszkody?
Wielkich wymagań co jakości obrazu nie mam. Nie może być na matrycy TN tego nie zdzierżę.