Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] GTX 750 na starej płycie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] GTX 750 na starej płycie
From: "Liryczny Podmiot" <ummagumma@microsoft.pl>
Date: Tue, 19 May 2015 21:22:24 +0200

Użytkownik "zhbick"
Użytkownik "Liryczny Podmiot" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mjdb4f$7ef$1@node2.news.atman.pl...

https://plus.google.com/photos/109277211041754453934/albums/6150275276158034049?authkey=CPe72N_QipmDVw

Super! Dzięki! :) A czy dobrze widzę, że masz wersję karty graficznej z dodatkowym zasilaniem?

Tak, ciagnie prąd ze zwykłego molexa. Z tym, że w zestawie brak było przejściówki, ale jak pogrzebałem w starych pudełkach to się znalazła. Bo teraz taka polityka, że jak coś potrzebne, to nie ma, a jak niepotrzebne, to ci wcisną "za darmo";)

ZTCW większość 750 / 750 Ti nie ma takiego złącza i pobiera prąd tylko przez PCI-E a wersja 1 to bodajże max 75 W...

Zgadza się. Z tym, że ta karta jest fabrycznie podkręcona, podobno ma jeszcze potencjał i to pewnie dlatego to złącze. Poza tym tak się składa, że chyba mam większe zaufanie do kabli wychodzących z zasilacza niż do ścieżek na płycie gł;)

Co do zbytków dotyczących mocy zasilacza: cały zestaw (plus jeszcze jeden dysk, którego tu na zdjęciu jeszcze nie ma) czyli 3 hdd, e-6850, 8gb ramu, dvd, cały czas włączona kamera, modem na usb i takie tam różne inne, oraz wspomniana karta podłączona do dwóch monitorów - bierze w idle 70-80 w a w stresie 180 (średnio ok 120). Największy chwilowy pobór prądu jaki odnotował mój miernik to 204 w (nie pamiętam czy to było w CoH 2, czy CoD black ops 2). Przed założeniem karty dla świętego spokoju zamieniłem w tym komputerze oryginalny zasilacz 280 w na 310 z mojego innego lenovo (m55), ale jak widać było to posuniecie na wyrost. Ten zestaw pójdzie na każdym markowym zasilaczu ( a o mniejszy niż 300 w atx naprawdę dziś trudno). I jeszcze jedno - parę lat temu przeszedłem do stajni amd - postawiłem na trzy kolejne karty od serii 4000 do 6000. Teraz wracam do gf. i będę głosował na nich (3xtak). Ciszej, chłodniej i wydajniej (szkoda tylko, że nie taniej;)

Pozdr

--
LP PL