Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] GTX 750 na starej płycie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] GTX 750 na starej płycie
From: "maX" <averwywal@interia.pl>
Date: Mon, 18 May 2015 21:05:19 +0200

Użytkownik "zhbick" <nie@ma.pl> napisał w wiadomości news:5559fc2e$0$8373$65785112@news.neostrada.pl...
Czy testował ktoś GTX 750 lub 750 Ti na płycie pod C2D? Jestem ciekaw, czy zadziała na jakiejś płycie pokroju Asusa / Gigabyte na chipsecie G31 / P35 posiadającej PCI-E w wersji 1.0

Trzeba mieć PCI-E 1.1, a te płyty juz je mają (na 1.0 niekoniecznie musi działać). Co do zasilania to albo kup 750 non-Ti (napewno wystarczy mu 75W) albo 750 Ti z dodatkową wtyczką. W praktyce to i tak ten stary C2D będzie wąskim gardłem więc spokojnie wystarczy 750 non-Ti.