Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Słuchawka BT - pytania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Słuchawka BT - pytania
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 12 May 2015 19:36:25 +0200
Nie wiem czy dobre wnioski wyciągam z tej dyskusji, ale wygląda
na to, że nie ma problemu z współpracą słuchawki z BT "wbudowanym",
np. w smartfonie (czy w 7-letnim laptopie też?), natomiast jest problem
ze współpracą z donglami, im starszymi, tym większy. Czy tak?

nie. ja mam dokładnie odwrotne doświadczenia. działa i już. jednak konfiguracja nie jest prosta.

Czy zatem są w sprzedaży komplety słuchawka BT + dongle, który
na pewno z nią współpracuje?

BT to jedno, a obsługiwane usługi to drugie. Pozatym ja bym się bał szybkości i możliwości przełączania "profilu stereo" na "profil słuchawka+mikrofon".
Czy każda słuchawka BT jest wyposażona w mikrofon?
nie, ale wiele tak. mam motorole 720 i s9. obydwie mają mikrofon, ale s9 ma marny mikrofon, rozmówce słychać w jednym uchu, a ponadto wyłączają się po 2 godzinach bezczynności...

ToMasz