Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy laptop HP 250 - jak otwierać CD/DVD ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy laptop HP 250 - jak otwierać CD/DVD ?
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Thu, 30 Apr 2015 10:04:38 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 14:04:33 UTC+1 użytkownik Sławek Maculewicz
napisał:
[..]
> Najwyraźniej w obu przypadkach jakiś program blokuje otwieranie napędu...
> Zrób eksperyment pt. "Mandriva z pendriva" i zobacz, czy napęd CD będzie
> blokowany.
[..]

Pendrive'a nie mogę wprawdzie znaleźć, więc postanowiłem zrobić to jako
substytut i podszedłem do lapka cdromem z mandriva Live na pokładzie.
Gdy system "wszedł" postanowiłem nacisnąć przycisk na CDROM'ie, ale bez
rezultatu. Pomogła procedura którą wyżej opisałem zrobiona w shell'u.
Pod Windowsem 8.1 radzę sobie otwierając "komputer", potem klikając PPM na
CDROM'ie i z powstałego menu LPM klikam "eject". "Normalnie" - nie przechodzi
- brak reakcji.