Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wyciszyc notebooka?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wyciszyc notebooka?
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Thu, 9 Apr 2015 13:13:33 +0200

Użytkownik " 666" <6@6.6> napisał w wiadomości
news:mg3bt9$dal$2@news.supermedia.pl...
No qr..ca mnie już dopada od wycia wiertarki dentystycznej, znaczy wentylatora, przełazi to przez dwoje drzwi po całej chałupie, mam ochotę podstawić naczynie z ciekłym azotem :-/
Działają te podkładki chłodzące, czy jedynie dokładają swój własny hałas?
A jeśli, to jakie lepsze?

Pyt. 1. Jaki to model lapka?
Pyt. 2: Czy wentylator może działać na kilku (np. trzech) biegach (bo coś wspominałeś, że
"ma dwa stany chłodzi / nie chłodzi") ?
Pyt. 3: Jak wentylator _zaczyna_ dmuchać, to wydmuchuje w miarę gorące
powietrze, czy ciepło powietrza jest ledwo wyczuwalne?
           A może jak laptop jest jeszcze zimny, to wentylator też dmucha?

--
Pzdr.
Marek